𝄞️ Erbjuden igen 𝄞️
♪ Onsdag ♪
14.19
Förra året blev jag erbjuden att va på en julmarknad på Habo gård som ligger i Lomma. Men då var det inte läge för jag behöver hjälp med att ta dit mina saker - då mina föräldrar inte kunde komma ner. Men idag fick jag mail av hon som håller i det & frågade mig om jag ville va med i år & jag sa att jag är gärna med. Vill ju ha med föräldrarna eller nån förälder dels för att det är läskigt med folk plus jag måste ju ta dit lite av grejerna som finns här & det klarar jag inte själv men det fattar ni ju.
Kändes skumt mitt i sommaren men det är ju då man planerar in det. Likaså Kulturnatten. Den är ju i september & man ska skicka in innan maj eller va det är.
Kändes skumt mitt i sommaren men det är ju då man planerar in det. Likaså Kulturnatten. Den är ju i september & man ska skicka in innan maj eller va det är.




