𝄞️ Ångest & trötthet 𝄞️


Onsdag
 
21.52
Ni får var "beredda" på att inläggen kanske inte är jättekul nu & framöver eftersom jag inte mår bra på sommaren. Orken för allting försvinner. Känns som att hela jag svullnar upp av värmen. & jag hatar det. På sommaren önskar jag att jag va själv så jag kunde vända på dygnet helt & hållet & att jag inte hade ett jobb. För det bara kvällar & nätter jag vill leva på sommaren.
Men får väl hoppas att det kommer in folk & köper nåt i sommar på jobb så det händer nåt kul i alla fall.
 

#1
💎️ ️️ Skrivet av: Madde

Datum: 4 2026
Klockan: 06:01:19
Bloggen: http://www.madelenas.com

Det måste vara tufft att känna så. Kikar in här i alla fall då butiken ligger för långt bort för mig


#2
💎️ ️️ Skrivet av: fighterwomen

Datum: 4 Juni 2026
Klockan: 10:19:33
Bloggen:

Det låter inte kul att du inte mår bra under sommaren. Men när det är för varmt. Då är det inte kul för någon. Hoppas att det kommer in besökare & köper grejer av dig nu under sommaren. Även turister 😊.

Ta hand om dig & va rädd om dig❣️🤗

#3
💎️ ️️ Skrivet av: Marlene

Datum: 4 Juni 2026
Klockan: 11:08:46
Bloggen: http://https://fdensammamamman.se/

Låter jobbigt.

Du får försöka ta hand om dej så gott du kan.




Ditt namn: Glöm INTE fylla i ditt namn!
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️
🏳️‍🌈 ❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar:

(glöm inte skriva vem du
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx är innan du trycker på
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx skicka tack!) Om du frågar mig
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx nåt så ser du svaret på denna sida