𝄞️ Liten video från Lundakarnevalen 𝄞️


Onsdag

12.15
Ja asså vlogg & vlogg vet jag inte om jag kan kalla det. Det är bara små klipp & urval ifrån Lundakarnevalståget. Hoppas det är okej. Video längre ner. Förresten såg nyss att det är ett litet klipp där ljudet försvann. INGEN ANING varför. Förlåt för det.
 
 
 
 
Tyckte Lunderbar var lite finurligt. Vårt Lunderbar Lund.
 

#1
💎️ ️️ Skrivet av: Marlene

Datum: 28 2026
Klockan: 11:01:35
Bloggen: http://https://fdensammamamman.se/

Se ut som ett riktigt häftigt party. Karnevaler är ju kul!


#2
💎️ ️️ Skrivet av: Tanten I stan

Datum: 28 Maj 2026
Klockan: 11:26:46
Bloggen: http://https://tantenistan.wordpress.com

Var längesedan inne på Lundakarnivalen. Min mamma som var från Lund brukade åka varje år förut. Alltid kul med karnevalståget och allt runt omkring
Kram kajsa




Ditt namn: Glöm INTE fylla i ditt namn!
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️
🏳️‍🌈 ❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar:

(glöm inte skriva vem du
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx är innan du trycker på
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx skicka tack!) Om du frågar mig
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx nåt så ser du svaret på denna sida