𝄞️ Läkarbesök 𝄞️


Tisdag
 
13.30
Hade en tid på Capio vid 11 idag. Har varit täppt i näsan mer eller mindre varje dag i ett år. (ja, kanske borde kollat tidigare) men man får oftast ingen akuttid. 
Kommit blod ibland när jag försökt snyta mig. Har använt Naconex som jag har blivit tillsagd men det har inte hjälpt. 
Hon kollade upp i näsan & det såg tydligen ut som polyperna var förstorade / svullna mer på ena sidan än den andra. Hon skrev ut nån annan nässprej som också skulle vara bra fast på recept. 
Ska hämta den på väg hem. Dom tog blodprov för att kolla om jag är allergisk mot nåt. Vet inte hur länge tar för att få svar men...ja....skönt att veta om man nu är allergisk mot nåt. Har aldrig blivit kollad.
Men jävlar var svårstucken jag är. Dom va tvungna att sticka mig 5 gånger för att få det dom behövde. Brukar dessutom få blåmärken efteråt. 
 
22.20
Oja, Blåmärken från helvetet (haha nä men stort är det) i varje armveck eller va det heter. 
Som vanligt. Som jag sa.

#1
💎️ ️️ Skrivet av: Marlene

Datum: 12 2026
Klockan: 18:01:29
Bloggen: http://https://fdensammamamman.se/

Så bra att de kollar upp dej!


#2
💎️ ️️ Skrivet av: fighterwomen

Datum: 13 Maj 2026
Klockan: 08:20:40
Bloggen:

Även om du har dröjt på det. Så var det bra att du kollade upp näsan.
Vi hoppas att nässprayen hjälper dig. Bra att åxå kolla upp om du är allergisk.
Ja, blåmärken brukar man få av att bli stucken 😊 men jobbigt att vara svår stucken.

Ta hand om dig & va rädd om dig❣️🤗

#3
💎️ ️️ Skrivet av: Anonym

Datum: 13 Maj 2026
Klockan: 09:21:08
Bloggen:

Vad bra att du kollade upp :). Viktigt att göra det menförstår såklart att ibland kan det va svårt att få tider.

#4
💎️ ️️ Skrivet av: Kamilla

Datum: 13 Maj 2026
Klockan: 17:30:48
Bloggen: http://https://kamillaskamera.com/

Men fy för att bli så stucken.
Hoppas att de kollar upp dig så du får må bra
https://kamillaskamera.com/




Ditt namn: Glöm INTE fylla i ditt namn!
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser):


Din blogg:


(Om du vill använda någon smailes så är det bara att kopiera någon här under)
Eller om du använder någon smartphone/iPhone så kan du använda nån där)

😊 😉 😘 😍 😜 😁 😝 😛 😢 😭 😳 😄 😃 😙 😡
😱 😋 😤 😯 😇 🤔 😴 🤘🏻✌ 🍓 🎀 💔 ❣️
🏳️‍🌈 ❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜
💧 💎 💍 👰🏻 🎊 🍹 🍷 🎉 🌹 💋 🔊 🎧 🎶 🎵
❄️ ⛄ 🎄 🌙️ 🌟 ✨🕯💀 ☠️ 👻 🙈 🙉 🙊 📖

Din kommentar:

(glöm inte skriva vem du
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx är innan du trycker på
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx skicka tack!) Om du frågar mig
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx nåt så ser du svaret på denna sida